Noniii , rahvas . ;)
Pole ikka väga kaua siia midagi kirjutanud ega lisanud . Osaliselt seetõttu , et nüüd olen liiga hõivatud bänditegemisega , ja ka sellepärast , et eelnevalt bänditegemisele polnud mul erilist viitsimist ka . Kuid otsustasin siiski nüüd uuesti täitma hakata . Nagu juba mainitud , siis meie bändi nimi oli Magnetic , aga kuna see oli liiga paljudel teistel bändidel , panime endale uue nime - Cyanides . Võite vaadata meie facebooki lehte , praegu me teeme omi laule ning harjutame coverdatuid laule , et siis hiljem korralikult salvestada . ;)
Päevad on väga toredad olnud , iga päev saab nalja ja see on väga tore . :D Kuid ma pole vist üle kuu aja ujumas ka käinud , aga suht pohh sellest .
------------------------------------------------------------------------
Tänane päeva parim bänd on siis Killswitch Engage . See on juba tegelikult suht vana lemmik mul . ;) Algas sellega , et kuulsin nende laulu A Light In A Darkened World , millega tekkis mul esimene huvi selle bändi vastu . Kõige tüüpilisem liigitus sellele bändile oleks Metalcore , kuigi seal ka natuke Screamo ja kohati ka Death Metal riffe . Liikmeid on viis - Howard Jones ( vokaalid ) , Mike D'Antonio ( bassist ) , Joel Stroetzel ( kitarrist ) , Adam Dutkiewicz ( kitarrist ) ja trummar Justin Foley . Nad on tegutsenud aastast 1999 , kui nende eelmine bänd laiali läks . Eelnevad albumid olid neil keskmise raskustasemega , nende kõige uuem album on siiani kõige rajum . Kuid ongi tore , kui albumid lähevad kergema pealt raskemal , kui vastupidi , nagu kahjuks on Bullet For My Valentinega . Panen siia üles siis Killswitch Engage laulu Starting Over . Nautige . ;)
~ ENGLISH ~
Hello , people . ;) I haven't write or add anything here lately , so it was about time . :D
The reason , why I didn't post anything , was because I'm really busy with my band . And also , before I got into the band , I was too lazy to add anything . :D Like I mentioned before , the name of our band was Magnetic , but since this was overwhelmingly used as a bandname , we had to change ours to Cyanides , to keep the originality of the band . You can watch our Facebook page and support us . :)
Right now we are in progress of making our own songs , and mastering the songs we are covering , so we could give our best at the studio . :D Days have been real fun with my bandmembers , almost every day is as good as the last one . :D I think i haven't swam about a month or so , but who gives a crap . :D
------------------------------------------------------------------------
Today's Band of the Day is Killswitch Engage . It's acctually an old favourite of mine . The interest in the band started growing , when I first heard A Light In A Darkened World . The typical genre of the band is Metalcore , though it sometimes has a few elements of Screamo and Death Metal . There are five members - Howard Jones ( vocals ) , Mike D'Antonio ( bassist ) , Joel Stroetzel ( guitarist ) , Adam Dutkiewicz ( guitarist ) and Justin Foley , as a drummer . They've been active since 1999 , when their last band was dismissed . Their last albums were quite medium heavy , but their newest album is the best of them all for me . I think it's better when the albums get from softer to heavier , not vice versa . Like with my favourite Bullet For My Valentine . I'll put here the song Starting Over .
Pole ikka väga kaua siia midagi kirjutanud ega lisanud . Osaliselt seetõttu , et nüüd olen liiga hõivatud bänditegemisega , ja ka sellepärast , et eelnevalt bänditegemisele polnud mul erilist viitsimist ka . Kuid otsustasin siiski nüüd uuesti täitma hakata . Nagu juba mainitud , siis meie bändi nimi oli Magnetic , aga kuna see oli liiga paljudel teistel bändidel , panime endale uue nime - Cyanides . Võite vaadata meie facebooki lehte , praegu me teeme omi laule ning harjutame coverdatuid laule , et siis hiljem korralikult salvestada . ;)
Päevad on väga toredad olnud , iga päev saab nalja ja see on väga tore . :D Kuid ma pole vist üle kuu aja ujumas ka käinud , aga suht pohh sellest .
------------------------------------------------------------------------
Tänane päeva parim bänd on siis Killswitch Engage . See on juba tegelikult suht vana lemmik mul . ;) Algas sellega , et kuulsin nende laulu A Light In A Darkened World , millega tekkis mul esimene huvi selle bändi vastu . Kõige tüüpilisem liigitus sellele bändile oleks Metalcore , kuigi seal ka natuke Screamo ja kohati ka Death Metal riffe . Liikmeid on viis - Howard Jones ( vokaalid ) , Mike D'Antonio ( bassist ) , Joel Stroetzel ( kitarrist ) , Adam Dutkiewicz ( kitarrist ) ja trummar Justin Foley . Nad on tegutsenud aastast 1999 , kui nende eelmine bänd laiali läks . Eelnevad albumid olid neil keskmise raskustasemega , nende kõige uuem album on siiani kõige rajum . Kuid ongi tore , kui albumid lähevad kergema pealt raskemal , kui vastupidi , nagu kahjuks on Bullet For My Valentinega . Panen siia üles siis Killswitch Engage laulu Starting Over . Nautige . ;)
~ ENGLISH ~
Hello , people . ;) I haven't write or add anything here lately , so it was about time . :D
The reason , why I didn't post anything , was because I'm really busy with my band . And also , before I got into the band , I was too lazy to add anything . :D Like I mentioned before , the name of our band was Magnetic , but since this was overwhelmingly used as a bandname , we had to change ours to Cyanides , to keep the originality of the band . You can watch our Facebook page and support us . :)
Right now we are in progress of making our own songs , and mastering the songs we are covering , so we could give our best at the studio . :D Days have been real fun with my bandmembers , almost every day is as good as the last one . :D I think i haven't swam about a month or so , but who gives a crap . :D
------------------------------------------------------------------------
Today's Band of the Day is Killswitch Engage . It's acctually an old favourite of mine . The interest in the band started growing , when I first heard A Light In A Darkened World . The typical genre of the band is Metalcore , though it sometimes has a few elements of Screamo and Death Metal . There are five members - Howard Jones ( vocals ) , Mike D'Antonio ( bassist ) , Joel Stroetzel ( guitarist ) , Adam Dutkiewicz ( guitarist ) and Justin Foley , as a drummer . They've been active since 1999 , when their last band was dismissed . Their last albums were quite medium heavy , but their newest album is the best of them all for me . I think it's better when the albums get from softer to heavier , not vice versa . Like with my favourite Bullet For My Valentine . I'll put here the song Starting Over .
No comments:
Post a Comment